Het is zo ver.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Shauni Bressinck - WaarBenJij.nu Het is zo ver.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Shauni Bressinck - WaarBenJij.nu

Het is zo ver..

Blijf op de hoogte en volg Shauni

19 Februari 2015 | Nederland, Amsterdam

Na gister een hele dag afscheid te hebben genomen van iedereen, is het dan eindelijk zo ver: vandaag vlieg ik naar Suriname! Mega zenuwachtig maar vooral nieuwsgierig naar wat dit avontuur mij gaat brengen ga ik op pad naar het vliegtuig. De hele nacht niet geslapen &toch om 4 uur moeten opstaan. Dit was even zwaar... maar ach we zitten weer in de auto onderweg naar Schiphol :)

Ik hoop dat jullie kunnen genieten van het lezen van mijn verhaaltjes!

• 19 Februari 2015 - 19:41

Diana Weemaes:

hoi shauni, heel veel plezier en geluk in suriname, tussen het werken door ook een beetje proberen genieten van het land en veel ervaring opdoen! voorzichtig zijn! liefs tante diana en pit xxx

• 20 Februari 2015 - 13:23

Karina Bressinck:

maak er een mooie tijd van,veel plezier en smeren tegen die muggen he xxx mam

• 20 Februari 2015 - 16:06

Janique:

Geniet van je ervaring daar, en hou ons een beetje op de hoogte. Guido en ikke, x

• 20 Februari 2015 - 22:50

Esmeralda:

Heel veel plezier en geluk de komende tijd!!
    Jullie zijn gelukkig met een groep leuke meisjes. Veel gezelligheid en elkaar steunen..
    Groetjesss Esmeralda