De laatste twee weekjes... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Shauni Bressinck - WaarBenJij.nu De laatste twee weekjes... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Shauni Bressinck - WaarBenJij.nu

De laatste twee weekjes...

Blijf op de hoogte en volg Shauni

02 Mei 2015 | Suriname, Paramaribo

Hey guys,

Lang geleden dat ik weer eens wat heb geschreven. Ik heb het eigenlijk ook veel te druk hier in de laatste weekjes! Ik heb redelijk wat gedaan al zou ik het niet eens meer allemaal kunnen opnoemen. Ik ga even een paar hoogte en diepte punten benoemen en dan kijk ik wel waar ik eindig.

Het weekend van 17 april was onze lieve Maarten jarig. We hebben met hem lekker pizza gegeten en zijn verjaardag gevierd. Zaterdag de 18e ben ik gaan stappen met Maarten, Anouk en nog een paar Surinamers. Was echt een top avond. We voelden ons echt als rijke mensen haha. We kwamen daar in de club en alles was super strak. Van de Surinamers kregen we drank.. nee niet één drankje maar gelijk een hele fles drank. Later die avond ook nog champagne. Nou in ieder geval een avond om niet te vergeten!

Het weekend er op hebben we koningsdag gevierd! Was ook weer een leuk feestje. Helaas ben ik die week erop getroffen door een infectie. Hiervoor moest ik aan de antibiotica. Van de eerste antibotica werd ik erg ziek en moest ik dus weer terug naar de dokter gaan. Op naar de volgende antibiotica... Ja helaas weer een allergische reactie. WEER TERUG NAAR DE DOKTER. Zou ik niet gewoon een abonnement nemen hier op de dokter? Okay nu weer maar eens een andere antibiotica! Tot nu toe gaat het super goed dus!

Samen met Quinty, Carmen en onze geweldige taxichauffeurs zijn we naar de kabelbaan gegaan. Dit was nog een leuk ritje. We hadden om kwart voor 1 afgesproken met deze mannen zodat we zeker op tijd bij de kabelbaan zouden zijn. Gelukkig kwamen de mannen niet te laat en waren ze er pas om half 2.... NO SPANG. Oke zaten we in de auto onderweg naar de kabelbaan... Oh laten we nog even stoppen want de reserveband moet nog worden opgepompt... ZUCHT. Even later.. OH WE MOETEN NOG TANKEN. Fijn jongens, ga maar tanken hoor. Moest een van de chauffeurs genaamd : Tin, nog even iets ophalen. Nou eindelijk een eindje onderweg, net uit Paramaribo, gaat de auto roken en geeft hij aan dat de koelvloeistof op is. Wat gaan we doen? Al ons water er in gooien en onderweg. Nou we zijn ondertussen wel 30x gestopt omdat het water weer weg was hahahaha. Uiteindelijk zijn we om half 4 aangekomen bij de kabelbaan. terwijl we er eigenlijk eerst half 3 moesten zijn... Gelukkig had niemand stress en konden we er allemaal om lachen.

Toen we uiteindelijk bij de kabelbaan aan kwamen waren de twee taxichauffeurs zo bang haha. Ze durfden niet!! Wat een giller, twee stoere mannen die niet van een kabelbaan af durfden. Gelukkig hebben wij als drie hele lieve meiden de overtuigingskracht die ze nodig hadden. Ze gingen mee! Of ze helemaal genoten hebben?? GEEN IDEE! Ze konden nog lachen dus het zal wel oke geweest zijn!

Onderweg naar huis ging eigenlijk alles wel goed (dat mocht ook wel). Ze hebben ons thuis afgezet en we hadden afgesproken dat ze ons om 9 uur weer zouden komen halen omdat we uit eten gingen met ze. Wat denk je? Komen ze toch wel rond 10 uur aan he... NEE ZE ZIJN NOOIT TE LAAT HOOOOOOOOR!

Oke genoeg over de kabelbaan. We zijn gisteren op quad tour geweest! Dit was echt super fijn! De day after zijn we allemaal dood en hebben we spierpijn, maar dit was het zeker waard!

Eigenlijk denk ik dat ik zo wel weer al een redelijk verhaaltje heb. Er is nog wel veel meer gebeurd maar als ik dat allemaal moet gaan vertellen is niks meer privé hahahah, sorry guys! En nu ga ik nog even genieten van mijn laatste twee weekjes hier.. IK WIL NIET MEER NAAR HUIS.

Till next time. loveeeeeeeeeeex

  • 02 Mei 2015 - 19:58

    Diana Weemaes:

    hoi shauni, geniet van de laatste weekjes suriname, breng een beetje warme weer mee naar ons, hier nog steeds niet echt warm! alvast een goede en veilige terugreis! xxx pit en tante diana

  • 04 Mei 2015 - 11:20

    Oma En Opa:

    Shauni wij hebben genoten van je blog je kan goed schrijven en nu de laatste weken zullen rap voorbij zijn
    Je hebt zeker een mooie tijd gehad in Suriname, als je naar huis komt breng zeker de zomer mee,en je bent dan op tijd thuis voor Oma haar verjaardag groetjes Oma en Opa en tot dan xxx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Shauni

Actief sinds 02 Feb. 2015
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 7420

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: