Nutteloos bericht - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Shauni Bressinck - WaarBenJij.nu Nutteloos bericht - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Shauni Bressinck - WaarBenJij.nu

Nutteloos bericht

Door: Shauni Bressinck

Blijf op de hoogte en volg Shauni

07 April 2015 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Lang geleden dat ik iets heb geschreven. Helaas heb ik nu vakantie en daar ben ik echt heuul erg van aan het genieten snapje? Maar ik zal even wat 'niet boeiende dingen' vertellen over een aantal dagen. Oke hier gaan we! Eens een mooi lijstje maken:

Nou in de laatste week voor de vakantie hebben we op stage aan ons onderzoek gewerkt en dus lessen gegeven. Wat even uitgelicht moet worden is het volgende: we gaven les in de eerste klas (groep 3). De les ging over splitsen, en als goede juffen maak je er dus wat leuks van. Het was bijna pasen dus we hadden paaseitjes mee. De vraag van Quinty was om de eitjes te splitsen over Car en mij. Nou de kinderen dat gedaan op verschillende manieren (4-5 of 6-3 enzovoort). Nu was de vraag van Quinty: kunnen we de eitjes eerlijk verdelen over Car en Shauni? Kids gaan proberen maar komt natuurlijk nee uit. Er was nog een lief kindje dat het wilde proberen. Kindje 1 noem ik hem even. Hij komt naar voren.... Hij zegt: 3 eitjes voor juf Carmen, 3 eitjes voor juf Shauni en... 3 EITJES VOOR JUF QUINYT!! Nou ik had hem niet meer.. ik lag dubbel joh hahah. Oke kei lief. Aan het eind van de week hebben we een berg eten meegekregen dat wil je niet weten.

Eh wat was er nog belangrijk. Jah een zwerver die elke dag op het kerkhof ligt met uitkijk op ons huis. Helaas zien wij hem ook. Hij doet hele vieze dingen onder zijn mooie blauwe zijltje.

We gingen naar het zwembad en omdat de zwerver er nog zat gingen Quint en Fem even naar de bewakers van het kerkhof. Dus ze gingen naar de zwerver. Toen hebben Car en ik ons maar neergezet op de stoep op de handdoek en gingen we zonnen. Heel leuk voor alle mensen die voorbij kwamen.. hadden ze nog nooit gezien volgens mij haha.

We zijn naar de film geweest! Naar The Fast 7. Was janken op het einde... super mooie film heuj. Daarna nog lekker gaan stappen in Havanna, HEERLIJK!

Ohja onze lieve dokter Mo kwam opeens bij ons aan huis 'vet ziek natuurlijk' om pilletjes vragen want hij voelde zich niet zo lekker en de apotheek was dicht. Altijd leuk een dokter die om pillen komt hahah.

Ehm nog iets leuks was een hele dag alleen thuis zijn met Car en Quint. We hebben keiharde carnavals muziek opgezet en meegejankt. Zelfs Quint kwam los woehoeeew!

Jeetje eiig hebben we best veel gedaan maar is het teveel om op te noemen of om nog te onthouden. Wel is ons huis echt super..! NOT. De schoonmaakster 'maakt schoon' voor zo ver je het schoon kan noemen haha, ze maakt schoon met zwart water. Ze maakt eigg gewoon helemaal niet schoon laten we het daar op houden. De airco's lekken er kruipen overal houtvlooimierspinnen gevallen en bedden kraken en het internet.. Wauw het internet is zoo goed..................... op dit moment moet ik dit verslag gewoon er op zetten met mijn telefoon zijn 3g internet.

Okay dit is wel weer genoeg informatie voor de komende dagen he! Donderdag gaan wij lekker op trip naar Brownsbergen genieten van de mooie natuur hier!

OKAY DOEI

  • 08 April 2015 - 08:37

    Karina Bressinck:

    geniet van je trip en veel plezier
    ik geniet van je verslagen,al zouden t r wat meer mogen zijn haha
    dikke x mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Shauni

Actief sinds 02 Feb. 2015
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 7425

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: